Thursday, February 14, 2013

aku adalah aku..

Assalamualaikum, Alhamdulillah berkat ALLAH aku masih ada disini untuk berbicara tanpa wajah hanya dengan kata- kata.... Dah berminggu aku lupakan seketika dunia menulis di blog ni, dengan masa yang kurang so aku hanya mampu berdiam diri, tapi sebentar tadi sewaktu aku belek -belek setiap laman blog, aku tertanya pada diri sendiri apa tujuan ku untuk menjadi salah seorang yang ingin terjun kedunia blog ini, hanya satu ada jawapan yang mampu ku berikan, aku suka menulis dan menulis dan membaca,itulah dunia ku.. setiap dari kita ada minat yang berbeza dan minat, serta hobi masing- masing so tak perlu menjadi diri orang lain. Tapi bila diajukan napa tak menulis tentang apa yang berlaku disekelilang serta dunia artis...oh no..oh no...is not me..itu bukan aku, biarlah aku hanya di dunia insan yang ingin mengenal ALLAH nya.. perjalanan ni kita tidak tahu sampai kapan, takut dikala kita menulis tentang keburukan orang lain disaat itu ALLAH ingin memjemput kita , kita tak tahu.. Dan aku bukan juga menyatakan itu semua satu sifat yang kurang baik, cuma setiap orang ada pandangan nya yang tersendiri dalam terjun kedunia blogging. yang penting kita mengenal siapa diri kita apa yang kita ingin dlam dunia blog...naiwaitu kerana ALLAH, in shaa ALLAH, pasti Allah berkati...
})();

No comments:

Post a Comment